„Již nyní se blížíme 40tisícové návštěvnosti, což byl počet za celý loňský rok,“ uvedla vedoucí Odboru komunikace, marketingu a cestovního ruchu Městského úřadu v Litoměřicích Eva Břeňová. Zvýšil se zájem turistů o okruh církevních památek, pomalu roste i návštěvnost v republice unikátního Muzea křišťálový dotek. Nejoblíbenější atraktivitou však i nadále zůstává věž Kalich.
Velké pozornosti návštěvníků informačního centra se těšily čokolády s fotografií města, nabídka místního vinařství, nově vydané knihy s regionální tematikou, pozadu nezůstávaly ani sběratelské záležitosti jako turistické známky, vizitky, magnety či pohledy.
„V příštím roce bude město Litoměřice slavit 800. výročí. V té souvislosti výrazně rozšíříme nabídku infocentra o propagační předměty spojené s tímto výročím,“ uvedla Eva Břeňová, která bude jednat s podnikateli o vydání mimořádných edic regionálních produktů – například pivních speciálů. Již nyní je v prodeji kalendář pro rok 2018, jehož motivem jsou Litoměřice dříve a nyní.
Podle webu města Litoměřice
(lh,turistickelisty.cz,foto archiv)