Ústecký kraj zvyšuje turistický potenciál regionu podporou destinačních agentur

Ve spolupráci s Chrámem chmele a piva a městem Žatec zahájí Destinační agentura Dolní Poohří právě v tomto královském městě novou turistickou sezonu 2018. Pro turisty připravuje také nové publikace, očekávanou novinkou bude přeshraniční pivní stezka. Své aktivity zahájila agentura již v lednu účastí na veletrhu cestovního ruchu v Chemnitz.

„Zájem návštěvníků byl enormní, což nás velmi těší. Němci se hojně zajímají o turistickou nabídku ve městech na Ohři, zejména o kempování. Zaujal i nový společný česko-saský projekt pivní stezky. Ve spolupráci s Tourismusverband Erzgebirge jsme se účastnili ještě veletrhu v Drážďanech,“ informovala ředitelka Destinační agentury Libuše Novotná Pokorná.

Právě Krušnohorská pivní stezka z oblasti gurmánské turistiky je novinkou sezony 2018. V dubnu vyjde mapa zapojených pivovarů s pivní kartou a projekt se poprvé představí na Dni piva v Německu a poté na Chmelfestu v Žatci.

Samotná turistická sezona v Dolním Poohří začne 1. dubna v Žatci. Program se bude odehrávat v okolí náměstí Prokopa Velkého, kde jsou soustředěny chmelové památky Žatce. Hlavními postavami zahájení budou naše Ohřinka a žatecký Hopík. Na akci i do chmelařských památek bude vstup zdarma a podávat se bude zelené pivo.

Během slavnostního zahájení agentura pokřtí nové turistické průvodce. K propagaci značky „Poohří regionální produkt ®“ bude letos nově sloužit výpravná publikace Vychutnejte si Dolní Poohří.  Novinkou jsou pak Toulky Dolním Poohřím, v nichž turisty provedou méně známými místy zajímavé osobnosti jako Karel Čapek, Matyáš Braun či Emil Holub. Již před koncem roku 2017 vydala agentura třetí pokračování publikace Zážitky v Dolním Poohří s tuctem nových výletů. Jako každoročně chystá i vydání kalendáře akcí v Dolním Poohří na rok 2018.

Podle webu Ústeckého kraje

(lh,turistickelisty.cz,foto archiv)