Cihlový viadukt byl postaven jako první už v roce 1846 a je dlouhý 448,5 metru, takže svou délkou překonává i známý viadukt Jezernický. Má celkem 32 půlkruhových kleneb - hlavní pole pak mají světlost 11,38 metru, zatímco světlost malých kleneb v místě sdružených pilířů je 5,69 metru a konečně uprostřed mostu jsou ještě dvě pole s klenbami o světlosti 8,37 metru. Tloušťka kleneb činí 0,79 metru. Opěry mostu jsou prodlouženy dlouhými rovnoběžnými křídly.
Kamenný viadukt, postavený v roce 1873 při zdvojování trati, je téměř kopií svého cihlového předchůdce. Jen krajní klenby (první a poslední) jsou menší, jejich světlost činí 5,59 metru. Celková délka kamenného viaduktu je 426,5 metru. Oba mosty se přitom dotýkají v místech sdružených pilířů, jinak je mezi oběma viadukty mezera 2,5 metru, překrytá dnes betonovými deskami. Třetí - dvoukolejný - betonový viadukt probíhá rovnoběžně s oběma předchozími, a to na straně kamenného mostu. Jeho délka činí 434,3 metru. S jeho stavbou bylo započato v roce 1910, ale dokončena byla až v roce 1939. Mezi betonovým a kamenným viaduktem je mezera širší. Činí až pět metrů, ale oba železniční mosty jsou propojeny spojovacími lávkami. Původně kamenné klenby byly nahrazeny betonovými, které ovšem spočívají na původních kamenných pilířích.
V rámci modernizace úseku tratě Přerov - Hranice na II. tranzitním železničním koridoru byl v letech 2000 – 2001 sanován dvoukolejný betonový viadukt. Nerezovými kleštinami byly zpevněny potrhané pilíře a únosnost jejich základů byla zvýšena přibetonováním základových odstupků. Potrhané klenby byly zpevněny mikropilotami a za přerovskou opěrou bylo vybetonováno křídlo ve tvaru L. Po celé délce mostu se ubouraly římsy s částmi poprsních zdí a na jejich místě se vybetonovala železobetonová deska. Nové žlaby a nasazená deska vytvořily podklad pro nástřikovou izolaci a současně vytvarovaly žlab kolejového lože. Veškeré trakční vedení bylo překotveno do nových pozic. Propojovací látky mezi kamenným a betonovým viaduktem byly nově vybetonovány. Veškerý povrch původní betonové konstrukce byl otryskán vysokotlakým vodním paprskem a vyspraven sanačními maltami.Projektoval SUDOP PRAHA a.s., HIP Ing. Petr Adam.
Podle : Dušan Josef, Encyklopedie mostů v Čechách, na Moravě a ve Slezsku