Ocenění každoročně uděluje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy nejlepším počinům v oblasti cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Hodnotitelská komise tvořená odborníky z cestovního ruchu, akademické sféry a marketingu posuzuje soutěžní návrhy z pohledu jejich přínosu pro návštěvnost regionu a atraktivnost pro širokou veřejnost.
„V kategorii veřejného, nepodnikatelského sektoru bylo přihlášeno 6 projektů. V případě kroměřížského projektu porota ocenila zejména to, že se jedná o produkt velmi kreativní, který v našich podmínkách přináší inovativní nápady. Pozitivem je rozložení nabídky do delšího časového období turistické sezony a zásah širšího okruhu cílových skupin,“ uvedla ředitelka centrály Dana Daňová.
Květná zahrada v Kroměříži patří mezi nejvýznamnější zahradní díla v celosvětovém měřítku
„Velmi nás těší, že naše úsilí ocenili odborníci, kteří se cestovním ruchem profesionálně zabývají. Snažili jsme se rozšířit nabídku historického města o nový rozměr a koncipovali ji tak, aby zvýšila atraktivitu Kroměříže a zároveň posílila image města v oblasti současných trendů,“ poznamenal vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu Pavel Zrna. Soutěž HIT sezony byla vyhlášena již po sedmé. Poslední tři roky je jejím vítězem v nekomerční kategorii právě Kroměříž, což svědčí o tom, že práce města v oblasti cestovního ruchu je koncepční, kreativní a dosahuje vysoké odborné úrovně.
„Obhájit vítězství je vždy těžší, než jej získat poprvé a tady se podařilo obhájit prvenství již opakovaně, za což jsem velmi rád. Potvrdilo se tak kvalitní úsilí v oblasti cestovního ruchu pro město Kroměříž. Ocenění si velmi vážíme a věřím, že bude pro nás motivační i pro další období“, doplnil starosta města Kroměříž Jaroslav Němec. Informace přinesly webové stránky města Kroměříže.