Moldavská horská dráha Most – Freiberg (nazývaná též Teplický Semmering), oficiálně zprovozněna 18. května 1885. Už v roce 1876 byl zprovoznění dílčí úsek do současné stanice Osek město, o rok později do stanice Hrob. Byla vybudována společnostmi Pražsko-duchcovské dráhy v Čechách a Lipsko-drážďanskou železniční společností v Sasku především za účelem nákladní dopravy. V rámci ČR se jedná o technicky unikátní horskou trať, která pomocí tunelů, viaduktů a úvraťové stanice v Dubí překonává značné stoupání na krátké vzdálenosti. Na přelomu 50. a 60. let minulého století posloužila k dopravě stavebního materiálu pro přehradu Fláje. V současnosti je celoročně oblíbeným dopravním prostředkem za sportem a turistikou do Krušných hor. Moldavská dráha i přehrada Fláje se staly motivem známek České pošty v rámci řady Technické památky ČR.
Turistickélisty.cz informoval Českojiřetínský spolek – spolek pro oživení Krušnohoří.